Friday, December 11, 2009

nasi lemak kak laili & ayam penyet

Btw, my sis and cousin Nana came over around 10 this morning to fetch Mika and me. Sangat malas nak drive, plus kalau drive, my car pon tak gerak2 nanti at Subang, so duduk diam2 kat PH sudah. Mika sampai2 dah tunjuk skill jalan..yes, dia boleh jalan dah, one two steps..tapi he must know the destination baru dia confident dan dia telah berjaya berdiri tanpa bantuan. Way to go Mika! I had lunch which was for breakfast sebenarnye..nasi lemak Kak Laili. For those who are familiar with Nasi Ayam Kak Laili, they are under one roof. The stall is located at food court on top of Pasar SS 15. Pagi2 ada jual nasi lemak bungkus and nasi ayam too. Sedap! Tapi selalu sold out, kena pergi early in the morning to buy this nasi lemak. Packet kecik2 je, wrap in daun pisang. Did nothing in the afternoon, rest, tv, gossips with my mom, aunt, cousins..itu sahaja. Time ni I leh relax2 sebab ramai nanny instant. Tunggu hubby balik office to go for dinner at..mana lagi kalau bukan Ayam Penyet Ria, ss 15. Tak bawak Mika. Hubby suggested Nasi Kandar Pelita but I was not in the mood to eat Nasi Kandar. Balik from dinner, I lepak kejap with my cousins and they went home around 9 and now it's time for me to join hubby and Mika in the lala land. Nite!

4 comments:

Fazlynne Majid said...
This comment has been removed by the author.
Fazlynne Majid said...

hi fiz.. kak laily ada nasi lemak ye? ive been looking for the simple nasi lemak yg bungkus daun pisang hmm.. miss nasi lemak my granny :( anyways.. ok nasi lemak die? btw awk penah try ayam penyet in usj? not bad gak.. quite cheap also coz its a set. its opp pizza vs satay. i like that place better coz ada 2 types of sambal.. :) try laa tell me what u think.. hehe.. i love ayam penyet too.. in wangsa maju pun br bukak satu n not bad gak.

raF|za said...

hi faz. yes, kak laily ada nasi lemak too tapi my mom said kak laily tuh dah arwah, org yang buat tuh just letak nasi lemak at her stall. try la..but must go early in the morning, cepat habis. i miss nasi lemak esso yang dulu² tuh..hehehe. owh really?? must go and try! thanks dear for the info :) muaaahh!

Fazlynne Majid said...

oh yeah.. lama jugak dah she passed away.. even masa die sakit pun just anak2 die monitor stall.. tp maid2 indonesian die yg masak with their recipe.. :) nanti kita nak gi try la... hehe .. ha ah nasi lemak esso dulu2 best kan.. xoxo