Sunday, February 1, 2009

his many faces

bile tgk pics mikhail, muka dia berubah-ubah. kejap muka camni, kejap muka camtuh..kejap color camni kejap color camtuh laks..until now saya tak tahu dia ikut muka siapa. some ppl say that he has my eyes and his daddy's forehead. entah lar..mungkin now still too early nak nampak kot..tak kisah lar..janji dia sihat dan berada dalam keadaan riang, saya pon gembira :)

hari ini adalah hari terakhir confinement saya. orang tanya saya plan apa, saya pon tidak ada idea. tapi perkara pertama yang akan dilakukan adalah membeli stroller. sebab if stroller takde camne nak bawak mikhail jalan-jalan. takkan nak carry budak kecik yg berat nye 5 kg lebih ni..huhuh..lenguh tangan.

owh, saja jer memblogging dalam bahasa melayu..seronok pulak walaupon entry macam budak sekolah jer..ayat skema :P

1 comment:

The Tatie said...

lets go sopink!!!
hehe
mikhail pipi besar!
rase mahu cubet2